چرا آرایش در شب و روز با هم متفاوت است؟

شناخت آرایش در شب و روز

در مورد تفاوت های آرایش در شب و روز چه می‌دانید؟ آیا مطلع هستید  اگر در روز به یک مهمانی دعوت شدید، نوع  آرایشتان باید چگونه باشد؟ و یا اگر به یک جشن شبانه  و یا محفل دوستانه شبانه دعوت شدید چه نوع آرایشی مناسب می باشد؟ حتما می دانید که نحوه آرایش کردن صحیح، بسیار سلیقه ای بوده و برای آن قانونی که افراد مجبور به رعایت کردن آن باشند، وجود ندارد. ولی مواردی است که توجه  به آن ها باعث می شود تا آرایش صورت، مناسب شرایط و زمان بوده و باعث جذابیت بیشتر چهره افراد شود. لذا یکی از مواردی که باید آن را رعایت کرد، تفاوت های آرایش در شب و روز می باشد.

اگر شما جزو افرادی هستید که دوست دارید، آرایشتان بسیار جذاب و زیبا به نظر برسد، باید بدانید که  آرایش روز با آرایش شب تفاوت‌های بسیار زیادی دارد و به همین علت، لازم است حتما به آن دقت نمایید. همچنین علت تفاوت آرایش شب و آرایش روز را می‌توان به اشعه خورشید در روز و تاریکی شب و روشنایی روز اشاره کرد. به همین علت، این عوامل باعث شده تا نوع آرایش در شب و روز با هم متفاوت باشند. ما در این مطلب برای آگاهی بیشتر شما مخاطبان عزیز، در مورد این نوع اصول آرایشی صحبت خواهیم کرد، تا شما خوبان  بتوانید به واسطه این مطلب در مورد این مسائل مهم آرایشی،  شناخت بیشتری را به دست آورید.

تفاوت های آرایش در شب و روز چیست؟

اولین و مهم ترین فرق آرایش شب و روز در براق  و مات بودن آن می باشد. چرا که وقتی شما در شب از لوازم آرایشی براق و اکلیلی استفاده می نمایید، باعث افزایش  جذابیت و درخشندگی خود خواهید شد. پس زمانی که  در شب به جشن  و محفلی دعوت هستید، بهتر است از لوازم پررنگ تر و براق تر استفاده نمایید، تا جلوه چهره شما بیشتر به نظر برسد.  در شب چون نورها در محیط  باز موضعی قرار دارند، باید آرایش کمی پر رنگ تر و براق تر باشد تا در نور کم شب، زیبایی آرایش شما کاملا مشخص شود. همچنین در مورد آرایش  در روز هم باید  گفت، با وجود اشعه مضر خورشید، حتما لازم است از کرم ضد آفتاب  که به شکل کرم پودری هستند، استفاده شود تا پوست شما دچار آسیب نشود.

رعایت تفاوت های آرایش در شب و روز
رعایت تفاوت های آرایش در شب و روز

برای آرایش شب از چه نوع لوازم آرایشی باید استفاده کرد؟

 برای اینکه شما بتوانید آرایشی زیبا در شب داشته باشید، باید این اصول آرایشی را به طور کامل رعایت نمایید. در زمان آماده سازی پوست صورت، آنچه که مهم است، این می باشد که پایه آرایش خود را تیره نکنید و حتی الامکان  از کرم پودرهای روشن برای میکاپ خود استفاده نمایید. برای آرایش شب بهتر است از سایه چشم اکلیلی و براق استفاده نمایید و رنگ سایه چشم با لباستان هماهنگ باشد. رعایت این نکته باعث می شود آرایش شما جلوه بیشتری پیدا نماید. همچنین شما می توانید از ریمل  بلند کننده و یا حجم دهنده استفاده کنید. در صورت لزوم می توانید از مژه مصنوعی هم کمک بگیرید. در مورد آرایش  ابرو هم می توان گفت، ابروها را کمی پر رنگ تر نمایید، تا از جلوه بیشتری برخوردار شود. شما می توانید با استفاده از رژ لب پررنگ و یا برق لب، نمای ویژه ای به آرایشتان دهید. همچنین یکی از ویژگی های آرایش در شب، کشیدن خط چشم در پشت چشم به صورت پهن و مشکی می باشد که کشیدن خط چشم مناسب، یکی از اصول مهم آرایشی می باشد. لازم به ذکر است، رژگونه های شاین دار و براق کننده یک انتخاب ویژه برای آرایش های شب محسوب می شود.

آگاهی از تفاوت های آرایش در شب و روز
آگاهی از تفاوت های آرایش در شب و روز

برای آرایش روز از چه نوع لوازم آرایشی می توان استفاده کرد؟

شما برای اینکه آرایشی عالی در روز را تجربه نمایید، باید از مواد آرایشی مناسب استفاده نمایید. در آرایش  مناسب روز،  باید از کرم پودری استفاده کنید که صورت شما را مات کند و باعث برق انداختن پوست شما نشود. شما می توانید از پنکک همرنگ پوستتان استفاده کنید تا صورتتان یکدست و صاف به نظر برسد. شما می توانید با کشیدن خط چشم مدادی یک خط نازک و ظریف پشت چشمتان بکشید و حالت چشمانتان را جذاب تر نمایید. همچنین از مقدار کمتری ریمل برای مژه هایتان استفاده نمایید. برای آرایش در روز بهتر است رنگ سایه ای را انتخاب نمایید که هماهنگ با رنگ چشم شما بوده و یا از رنگ های خاکستری و دودی مات  هم می توانید استفاده کنید. در مورد رنگ رژ لب باید گفت، بهتر است، رنگ رژی که استفاده می نمایید، مات و هماهنگ با آرایش صورت شما باشد. بهتر است در آرایش روز از لوازم آرایشی استفاده نمایید که مات و بدون اکلیل باشد. شما می توانید با آگاهی بر تفاوت های آرایش در شب و روز، آرایشی زیبا و فوق العاده ای را برای خود به ارمغان بیاورید.

شناخت تفاوت های آرایش در شب و روز توسط خانم ها
شناخت تفاوت های آرایش در شب و روز توسط خانم ها

چه نوع لوازم آرایشی را باید برای میکاپ صورت خود خریداری کرد؟

حتما می دانید که ماندگاری یک آرایش خوب، نیازمند استفاده از لوازم آرایشی با کیفیت می باشد. لذا شما خوبان باید در مرحله اول، یعنی قبل از اینکه تمام اصول  تفاوت های آرایش در شب و روز را رعایت کنید، به فکر مواد آرایشی باکیفیت و عالی باشید. بر این اساس باید در انتخاب محصولات آرایشی خود، دقت کافی داشته باشید. خرید لوازم آرایشی مرغوب، یکی از نکات مهمی است که باید به طور حتم رعایت شود. چرا که پوست صورت، بسیار حساس بوده و باید به مراقبت های پوستی خود بسیار ارزش قائل شد.

به همین دلیل، ما در این مطلب، یک مجموعه عالی برای خرید لوازم آرایشی باکیفیت را به شما خوبان معرفی می نماییم. این فروشگاه توانسته محصولات آرایشی درجه یک و بی نظیری را به فروش برساند. شما خوبان می توانید انواع لوازم آرایشی و مراقبتی مانند ماسک صورت و کرم ضد آفتاب و دیگر محصولات کاربردی را از این فروشگاه تهیه نمایید. لازم به ذکر است، شما با شناخت اصولی بر تفاوت های آرایش در شب و روز و استفاده از بهترین مواد آرایشی، می توانید زیباترین و جذاب ترین آرایش را بر روی  صورت خود تجربه نمایید و از زیبایی دوچندان خود نهایت لذت را ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *