پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران

بهترین لوازم آرایشی در فروشگاه بای همراز
خانه » پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران

لوازم آرایشی حتی از نون و آب برای برخی از زنان واجب تر است! بله درست است شاید شما ندانید اما برای برخی از بانوان، به خصوص بانوان ایران لوازم آرایشی و آرایش کردن از مهمترین کارهایی است که باید در روز انجام دهند. شاید برای برخی این موضوع که پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران کدامند به صورت ابهام بوده و ندانند که کدام برند از لوازم آرایشی کیفیت بالاتری نسبت به به رقبای خود دارد.

 ما در این مقاله سعی داریم تا پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران را به شما معرفی کرده و با تحلیل کامل آنها شما را با انواع آن آشنا کنیم و برخی از بهترین برندهای هر کدام را به شما معرفی کنیم. پس اگر می خواهید بدانید که کدام نوع از لوازم آرایشی فروش بیشتری دارد با ما همراه شوید.

لوازم آرایشی چیست؟

 قبل از اینکه به موضوع برترین لوازم آرایشی بپردازیم، ابتدا ببینیم که اصلاً این لوازم شامل چه چیزهایی میشود.

 لوازم آرایشی که شامل انواع کرم ها، پودرهای آرایشی، عطرها، رژ لب ها، لاک ها و مواد آرایشی مخصوص چشم و… هستند، به جهت زیبا سازی، شکل دهی، ایجاد بوی مطبوع و در نهایت بهینه سازی زیبایی چهره مورد استفاده قرار می گیرند. البته شاید فکر کنید که این لوازم فقط مخصوص بانوان و جنس زن است که این تفکر اشتباه است و ما این روزها شاهد استفاده مردها از لوازم آرایشی هستیم.

جالب است بدانید که ایران رتبه دوم استفاده از لوازم آرایشی را از آن خود کرده و مردم این کشور علاقه زیادی به استفاده از انواع لوازم آرایشی دارند. حال که با این لوازم آشنا شدید ببینیم کدام یک از آنها، جزو پرفروش ترین ها هستند.

پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران کدامند؟

رژ لب

 از پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران که البته این نوع از لوازم آرایشی همیشه خود را در صدر پرفروش ترین ها میبیند، رژ لب است. رژ لب یک فراورده آرایشی بوده که حاوی مواد رنگی است. با مالیده شدن روی پوست و بافت لب، رژ لب مواد رنگی را روی لب منتقل می کند.رژ لب ها رنگ ها و مدل های بسیار زیادی دارند که هر کدام میتواند یک ویژگی منحصر به فرد داشته باشد.

شاید برایتان جالب باشد که رژ لب از ۵۰۰۰ سال پیش تا به امروز وجود داشته و به نوعی یکی از از قدیمی ترین و قدمت دار ترین لوازم آرایشی نیز به شمار می‌رود. همچنین مصریان باستان برای نشان دادن طبقه بالای اجتماعی از این لوازم آرایشی برای نشان دادن مقام خود استفاده می کردند.

رژ لب ها در دو نوع جامد و مایع وجود دارند و قابل استفاده هستند که افراد با توجه به سلیقه و و مواد مورد نیازشان دست به انتخاب انواع آن می زنند.

برترین رژ های بازار کدامند؟

همانطور که گفتیم رژ لب ها تنوع بسیار بالایی دارند و شرکت ها و برندهای بزرگی تولید کننده رژ لب هستند. برخی از برترین برندها در حوزه تولید رژ لب، رژ لب‌های برند مای که رژ لب های جامد را با بالا ترین کیفیت تولید و عرضه می کند، رژ لب های گلدن رز(golden rose)، رژ لب های بورژوآ که دوام 24 ساعته دارند و رژ های دبورا که خاصیت ضد حساسیت دارند و برای کسانی که به برخی از مواد حساسیت دارند مناسب است، میباشند. در ادامه به بررسی یکی دیگر از پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران میپردازیم.

خرید انواع لوازم آرایشی
خرید انواع لوازم آرایشی

لاک ناخن

از دیگر لوازم آرایشی پرفروش در ایران که خواهان زیادی نیز دارد، لاک ناخن است. لاک ناخن یک ماده شیمیایی بوده که برای زیباسازی و برجسته کردن ناخن و دست استفاده می شود. امروزه انواع متنوعی از لاک های ناخن وجود دارد که هر کسی با هر سلیقه ای بتواند از این نوع لوازم آرایشی استفاده کند.

لاک ناخن که از پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران به شمار می‌رود به جهت محافظت از ناخن ها نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اگر بخواهیم به تاریخچه لاک ناخن بپردازیم باید گفت که حدود سه هزار سال پیش ساکنان مصر و چین با استفاده از مواد گیاهی به رنگ کردن ناخن خود می‌پرداختند. پس این مورد از لوازم آرایشی نیز قدمت زیادی را به دوش می‌کشد.

کدام برند ها در حوزه لاک ناخن از بقیه بهتر اند؟

برخی از برترین برند ها در حوزه لاک ناخن مانند لاک ناخن مای که با غلظت مناسب توانایی پوشش کامل ناخن را دارند یا به طور مثال لاک ناخن L’Oréal که با قدمت بالایی که دارد توانسته یکی از برترین ها در حوزه لوازم آرایشی مخصوصا لاک ناخن باشد.از دیگر برندهای معروف لاک ناخن میتوان به برند ایرانیان آنیکا اشاره کرد که طرفداران زیادی نیز دارد و انواع مختلفی از لاک های ناخن را تولید و عرضه می کند. قطعا لاک های ناخن آنیکا یکی از برترین لوازم آرایشی نه تنها در ایران بلکه در کل دنیاست.

خرید و قیمت لاک ناخون در فروشگاه بای همراز
خرید و قیمت لاک ناخون

ریمل

 ریمل یا سرمه از دیگر موارد پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران است که از آن برای آرایش کردن ناحیه چشم و تیره کردن و حجم دادن مژه ها استفاده می شود. شاید فکر کنید که ریمل ها تنها در رنگ مشکی موجود هستند اما اینطور نیست و امروزه شاهد رنگ های مختلفی از ریمل ها در فروشگاه های لوازم آرایشی هستیم. همان طور که میدانید این لوازم آرایشی با کمک یک پرس بر روی مژه ها قرار می گیرد.

ریمل یا سرمه به طور عمده به دو دسته حجم دهنده، برای ایجاد حجم و افزایش دهنده طول تقسیم بندی می شود. حدود دو هزار سال پیش مردم از این لوازم آرایشی استفاده می‌کردند و معتقد بودند که استفاده از سرمه یا ریمل باعث دور شدن انرژی های منفی و اهریمنی می شود.

برترین ریمل ها کدامند؟

 اگر بخواهیم به این موضوع بپردازیم که کدام شرکت توانسته کیفیت بالایی از ریمل ها را ارائه دهد، باید گفت شرکت هایی مثل مای، دوسه doucce، این لی inlay و اسنس essence از برترین ها در حوزه تولید ریمل هستند که البته رقابت تنگاتنگی میان این شرکت ها و برند ها برای فروش بیشتر شکل گرفته. همین رقابت باعث شده تا به صورت روزانه کیفیت ریمل ها افزایش یابد.

خرید ریمیل در فروشگاه بای همراز
خرید ریمیل در فروشگاه بای همراز

خط چشم

 خط چشم ها همان طور که از اسمشان مشخص است از برترین لوازم آرایشی ناحیه چشم به شمار می‌روند. این لوازم آرایشی که دور چشم کشیده می شود باعث ایجاد زیبایی و جلوه خاصی در چشمان فرد میشود. خط چشم نیز از پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران و از قدیمی‌ترین لوازم آرایشی در بین انسان ها است چراکه مصریان باستان از همان زمان ابتدا از خط چشم برای ایجاد زیبایی در ناحیه چشم استفاده می کردند. اگر به تماشای فیلم هایی در رابطه با مصریان باستان است، نشسته باشید دیده اید که افراد رده بالا و مقام دار به خصوص فرعون از خط چشم استفاده می‌‎کرده اند.

خط چشم از چه برندی بخرم؟

خط چشم ها انواع مختلفی دارند که هرکدام از آنها نیز رنگ ها و تنوع های زیادی را شامل می‌شود و به طور کلی نمی توان گفت که چه شرکتی جزو بهترین تولید کننده های خط چشم به شمار می رود. اما به طور کلی پرفروش ترین آن ها خط چشم بی یو beyu،خط چشم گلدن رز که تنوع بالایی نیز دارد و خط چشم فلورمار flormar هستند.

حال که با برخی از پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران آشنا شدید به نکاتی درباره خرید لوازم آرایشی با کیفیت بپردازیم تا هنگام خرید این لوازم دچار اشتباه نشوید.

پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران
پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران

هنگام خرید لوازم آرایشی باید به چه نکاتی دقت کرد؟

قطعا اولین چیزی که باید هنگام خرید لوازم آرایشی به آن دقت کنید، اصل بودن کالا و تقلبی نبودن آن است. چرا که ممکن است محصولات تقلبی به پوست شما آسیب زده و باعث بروز مشکلات پوستی شوند.

 در مرحله دوم شما باید به این موضوع توجه کنید که موادی که برای ساخت این لوازم آرایشی به کار رفته شده باعث ایجاد حساسیت در پوست شما نشود. توصیه می شود به تجربیات فروشنده لوازم آرایشی توجه کرده و مناسب با رنگ پوست خود اقدام به خرید انواع لوازم آرایشی کنید.

کلام آخر

سعی کردیم در این مقاله شما را با برخی از پرفروش ترین لوازم آرایشی در ایران آشنا کرده و آنها را به شما معرفی کنیم تا اگر درباره آن ها شناختی ندارید، با آنها به خوبی آشنا شوید. البته این موارد تمام موارد برترین لوازم آرایشی نبودند و بسیاری از موارد دیگر وجود دارند که نمی‌توان همه آنها را در یک لیست جای داد. چرا که لوازم آرایشی بسیار گسترده بوده و به صورت روزانه در حال افزایش است. امیدواریم که این مطالب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم اطلاعات خوبی را به شما منتقل کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *