معرفی و خرید مقرون به صرفه ترین اسکراب پوست صورت و بدن

معرفی و خرید مقرون به صرفه ترین اسکراب پوست صورت و بدن

یکی از بهترین راه حل های مراقبت از پوست،  استفاده از اسکراب یا لایه برداری است. با یادگیری در مورد اسکراب ها و نحوه استفاده از آنها، می توانید به حفظ سلامت و یکپارچگی پوست خود کمک کنید. در ادامه به معرفی و خرید مقرون به صرفه ترین اسکراب پوست صورت و بدن میپردازیم.  یکی از فواید خرید اسکراب و استفاده از آن طراوت بخشیدن به پوست و رفع چین و چروک است. با “لایه برداری” پوست می توان تیرگی پوست را از بین برد و رطوبت پوست را حفظ کرد. از دیگر فواید خرید اسکراب صورت و خرید اسکراب بدن، پوست می توان به رفع جوش و آکنه، از بین بردن چربی، نرم شدن پوست و … اشاره کرد.

معرفی اسکراب پوست صورت و بدن

امروزه برای حفظ رطوبت پوست به خصوص پوست صورت از روش های مختلفی از جمله کرم های پوستی استفاده می شود. لایه برداری و از بین بردن سلول های مرده پوست به جوان سازی پوست کمک می کند. در روش اسکراب لایه برداری پوست با کمک موادی که حالت دانه ای دارند انجام می شود. شکل دانه ای این مواد باعث سایش لایه بالایی پوست می شود. مراقبت از پوست و مو یکی از دغدغه های افراد به خصوص خانم ها است.
در ترکیب اسکراب که به صورت ژل، کرم و صابون عرضه می شود، از ریز مواد مختلفی از جمله هسته زردآلو، پوست گردو، نمک و گرانول استفاده شده است. با توجه به مزایای مختلف لایه برداری پوست با اسکراب، امروزه اقشار مختلف جامعه علاقه مند به استفاده از این روش برای محافظت از پوست خود هستند. به معرفی و خرید مقرون به صرفه ترین اسکراب پوست صورت و بدن میپردازیم.

ژل اسکراب دار ضدجوش نیتروژینا Visibly clear scrub
ژل اسکراب دار ضدجوش نیتروژینا Visibly clear scrub

تفاوت بین اسکراب صورت و ژل شستشو

اولین تفاوت بین اسکراب صورت و ژل شستشو، بافت یا به عبارتی ترکیبات این دو محصول مراقبت از پوست است. اسکراب صورت  معمولاً بافتی کرمی و صاف دارند اما در داخل حاوی ذرات برای لایه برداری هستند.
اسکراب صورت فقط آلودگی و باکتری های مضر را از روی پوست پاک می کند، اما اسکراب نه تنها پوست را عمیقا تمیز می کند، بلکه سلول های مرده پوست را نیز از بین می برد. می توانید هر روز از ماسک یا ژل اسکراب صورت استفاده کنید. اما از آنجایی که اسکراب صورت باعث لایه برداری پوست صورت می شود، باید فقط یک یا دو بار در هفته از آن استفاده کرد.

 خرید مقرون به صرفه ترین اسکراب پوست صورت و بدن

با توجه به اینکه پوست افراد می تواند چرب، خشک یا مختلط باشد، باید بهترین محصولات مراقبت از پوست را با توجه به نوع پوست خود انتخاب کنند. اکثر اسکراب های بدن از شکر یا نمک برای لایه برداری پوست استفاده می کنند. البته امروزه به غیر از شکر و نمک، کارخانه شالیکوبی نیز وجود دارد. هر کدام از این اسکراب ها فواید خاصی برای پوست شما دارند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

اسکراب شکر مقرون به صرفه ترین اسکراب پوست صورت و بدن

دانه های شکر گردتر و محکم تر از نمک هستند و باعث می شوند پوست شما راحت تر لایه برداری شود. شکر، منبع طبیعی اسید گلیکولیک (AHA)است. سلول های مرده پوست را از بین می برد و پوست را تمیز می کند. همچنین پوست را تمیز کرده و پوست را نرم و مرطوب نگه می دارد. به همین دلیل اسکراب های شکری برای پوست های خشک و پوست های کم آب انتخاب خوبی هستند.

اسکراب سرى هیدروبوست نیتروژینا NEUTROGENA Hydroboost face scrub
اسکراب سرى هیدروبوست نیتروژینا NEUTROGENA Hydroboost face scrub

خرید اسکراب نمک بدن

اسکراب های نمک دارای ذرات شن مانند هستند و به ویژه در نرم کردن نواحی ناهموار مانند پا و آرنج مفید هستند. نمک همچنین خاصیت سم زدایی دارد. مواد معدنی موجود در نمک، پاک کننده های طبیعی هستند که سمومی را که منافذ را مسدود می کنند، از بین می برند. این فعالیت پوست و گردش خون را به طور موثرتری تقویت می کند و گردش سلول های پوست را بهبود می بخشد.

خرید اسکراب  قهوه

قهوه فواید زیادی دارد و این فواید به کرم بدن منتقل می شود. اسکراب قهوه نه تنها لایه بردار و یک ضد التهاب طبیعی است، بلکه گردش خون را بهبود می بخشد و پوستی صاف به شما می بخشد. همچنین کافئین موجود در قهوه پوست شما را شاداب می کند.

اسکراب ژلی قهوه مخصوص بدن بی بیوتی body scrub gel
اسکراب ژلی قهوه مخصوص بدن بی بیوتی body scrub gel

اسکراب اسطوخودوس

اسکراب های بدن بر پایه اسطوخودوس برای تسکین پوست تحریک شده، التیام پوست ملتهب و تسکین و نرمی پوست شما عالی هستند. قبل از خواب زمان خوبی برای استفاده از پوست اسطوخودوس است.

اسکراب زغال سنگ

زغال کاربردی و مفید برای تولید بسیاری از محصولات آرایشی و بهداشتی است. زغال سنگ بسیار جاذب است. این بدان معنی است که تمام کثیفی ها و سلول های مرده را می گیرد و به شما کمک می کند تا آنها را به راحتی پاک کنید.
استفاده از لوسیون بدن به روشن شدن قسمت های مختلف بدن شما کمک می کند و زیبایی را برای شما به ارمغان می آورد. جالب است بدانید که اسکراب بدن حاوی مواد طبیعی است و گزینه ای مناسب برای انواع پوست به حساب می آید. 
 اسکراب بدن برای انواع پوست مناسب است. از پوست خشک و چرب گرفته تا معمولی و آکنه.

مزایای خرید اسکراب صورت

انواع اسکراب های صورت و بدن باید از طریق لایه برداری پوست را تمیز و شفاف کنند. 

 با حذف سلول های مرده منجر به بازسازی پوست صورت و بدن می شود.
 پوست صورت و بدن را شاداب و جوان می کند.
 پوست را بهتر روشن و تغذیه می کند.
 از ایجاد چین و چروک روی پوست جلوگیری می کند.
 جذب مواد مغذی را در پوست تسهیل می کند.

اسکراب های صورت با ساینده های ملایمی ساخته می شوند که برای از بین بردن پوست مرده از روی صورت طراحی شده اند.
لایه های مرده پوست را می توان با روش های شیمیایی و فیزیکی زیادی از بدن پاک کرد، اما می توان گفت بهترین و سریع ترین راه استفاده از اسکراب بدن برای لایه برداری است. لایه برداری به صورت فیزیکی با استفاده از اسکراب بدن انجام می شود.

ژل اسکراب الوورا و لیمو نیتروژینا NEUTROGENA Lime&aloe vera face scrub
ژل اسکراب الوورا و لیمو نیتروژینا NEUTROGENA Lime&aloe vera face scrub

استفاده اسکراب صورت و بدن

در این روش چین و چروک، لکه ها و چین و چروک های ناشی از تجمع چربی در زیر پوست مرده برطرف می شود. در نتیجه جذب انواع کرم های مرطوب کننده در پوست افزایش یافته و پوست شما روشن تر می شود.
پس به عبارتی می توان گفت بهترین برای لایه برداری بدن منجر به از بین رفتن سلول های مرده و صاف و براق شدن پوست می شود. البته اگر اسکراب مناسب با نوع پوست خود انتخاب کنید. بنابراین، مهم است که نوع پوست خود را بدانید، یعنی پوست چرب، خشک و مختلط.

پوست چرب

این نوع پوست به دلیل چربی زیاد یا کدر یا خیلی براق است. یکی از نشانه های پوست چرب، موهای سیاه روی بینی و اطراف آن است.

پوست خشک

کسانی که پوست خشک دارند به دلیل نداشتن منافذ پوست ظاهری کدر و خشک دارند. به همین دلیل در برخی افراد ممکن است قسمت های مختلف پوست قرمز و متورم باشد.

پوست مختلط

پوست مختلط نشانه هایی از پوست چرب و خشک به خصوص در ناحیه پیشانی و اطراف بینی دارد.

اسکراب گریپ فروت نیتروژینا (NEUTROGENA Visibly Clear peeling gel)
اسکراب گریپ فروت نیتروژینا (NEUTROGENA Visibly Clear peeling gel)

بهترین ویژگی های اسکراب بدن

  • خاصیت لایه برداری دارد
  •  ضد آکنه
  •  پوست را نرم و درخشان می کند. مناسب برای نوع پوست شما (چرب، خشک، مختلط)
     
  • پیشینه طبیعت گرایانه دارد
  •  تا حد امکان مواد شیمیایی به کار رفته در ترکیبات حداقل و صفر باشد
  • عاری از بوهای شیمیایی و اسانس دارای پروانه پزشکی باشد
  •  بسته بندی و تاریخ تولید مناسب داشته باشد

داشتن پوستی سالم و زیبا برای هر فردی ضروری است. اسکراب های بدن و لوسیون های بدن ممکن است به اندازه سایر روش های مراقبت از پوست برای افراد مهم نباشد. در عین حال، لایه برداری با استفاده از اسکراب بدن، سلول های مرده را از بین می برد و منافذ را باز می کند. در نهایت پوستی سالم، درخشان خواهید داشت که تاثیر مثبتی بر روحیه شما دارد. بنابراین می توان گفت استفاده از اسکراب ضروری است. به همین دلیل در این مقاله سعی کردیم بهترین خرید اسکراب و هر آنچه که در مورد خرید اسکراب بدن و خرید اسکراب صورت باید بدانید را بررسی کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *