معرفی و خرید بالم لب

معرفی و خرید بالم لب

احتمالا این روزها که نفوذ شبکه های اجتماعی در زندگی روزمره زیاد شده است، نام بالم لب را بارها شنیده اید. اما برخلاف تصور بسیاری از افراد، بالم لب فقط براق کننده لب نیست و خاصیت شفابخشی و نرم کنندگی لب دارد. در این مطلب به معرفی انواع بالم لب، ویژگی های آن و بهترین برند بالم لب می پردازیم.

بالم لب چیست؟

بالم لب مانند رژ لب جامد و مایع است و حالت مومی دارد که در رنگ های مختلف برای نرم کردن لب ها و درمان خشکی لب ها وجود دارد. پوست لب بسیار نازک و خشک تر از پوست بدن است. بالم لب به براق شدن لب ها در هوای خشک، سرد و باد کمک می کند.

جالب است بدانید که بالم لب نه تنها برای خانم ها بلکه برای آقایان نیز مفید است و آقایان نیز می توانند از بالم لب بی رنگ برای آقایان استفاده کنند. در فصول سرد سال خرید بالم لب و رژلب بیشتر از روزهای دیگر خواهد بود زیرا در این فصول لب ها خشک تر می شوند.

اگر یک رژ لب جامد استاندارد و خوب انتخاب کنید کمک زیادی به زیبایی و لطافت لب هایتان می کنید اما اگر اشتباه بخرید لب هایتان فقط چسبناک می شود و بالم لب کمکی به درمان خشکی لب ها نمی کند. خرید بالم لب و خرید رژلب با کیفیت بسیار مهم است و اگر قصد بیرون رفتن از خانه را دارید، آن را به همراه جاکلیدی و کیف پول خود همراه داشته باشید، زیرا بالم لب مانند مرطوب کننده یک ابزار ضروری است و باید همیشه همراه شما باشد.

فواید بالم لب چیست؟

داشتن یک بالم لب در کیت شما از انواع رژلب ها مهم تر است زیرا بر خلاف بسیاری از رژ لب ها که لب ها را خشک می کنند، از ترکیبات بالم لب به عنوان مرطوب کننده لب استفاده می شود..

بعد از استفاده از بالم لب نیازی به استفاده از کرم و رژ لب جامد  ندارید و فرمول آن باعث آبرسانی به پوست لب می شود. البته قبل از خرید بالم لب بهتر است به ترکیبات آن که باید حاوی ویتامین و روغن های مفید باشد توجه کنید.

بالم لب علاوه بر درخشان کردن لب ها و دادن رنگ طبیعی و جذاب به آن ها، به عنوان کرم مرطوب کننده پوست لب عمل کرده و باعث درمان سریع خشکی لب ها می شود. زیرا پوست لب نازکتر از پوست بدن است و پس از آبرسانی طولانی مدت، خشکی لب ها بهبود می یابد..

لب‌های خشک نازک‌تر به نظر می‌رسند، اما بالم لب همراه با براقی که به لب‌ها می‌دهد، آن‌ها را نرم‌تر و پرتر نشان می‌دهد. بنابراین براقیت بالم لب باعث حجیم تر شدن لب ها می شود. همچنین اگر بالم لب شما حاویspf باشد، از پوست لب در برابر اشعه های مضر خورشید محافظت می کند.

پک رژ لب مینى بیولیس Mini matte lipstick kit
پک رژ لب مینى بیولیس Mini matte lipstick kit

انواع بالم لب عبارتند از:

بالم لب بی رنگ

اگر مرد هستید و به دنبال یک بالم لب مناسب هستید، حتما می توانید سراغ بالم لب های غیر رنگی بروید، البته خانم های محترم هم می توانند رژ لب های بی رنگ را در لیست انتخاب خود قرار دهند. توجه داشته باشید که این بی رنگ است.این مدل بالم لب به هیچ وجه موثر و بی نقص بودن آنها را نشان نمی دهد و رژ لب های رنگی نیز مضر نیستند.

بالم لب رنگی

اگر نمی خواهید از رژ لب استفاده کنید، بالم لب رنگی که گاهی به آن برق لب یا براق می گویند، قطعا بهترین انتخاب برای شماست! این نوع بالم لب کمی به لب های شما رنگ می دهد و می تواند بهترین جایگزین برای رژ لب های مضر در عکس های مراسم بزرگ و عروسی باشد..

بالم لب معطر و خوشبو

با استفاده از یک بالم لب طعم دار احساس کنید که غذای مورد علاقه خود را می خورید. شما می توانید انواع مختلفی از این طعم ها مانند توت، وانیل، نارگیل، انبه و حتی طعم های خاص مانند کوکاکولا و موهیتو را خریداری کنید.البته توجه داشته باشید.

بالم لب حاوی ضد آفتاب

همانطور که از پوست خود با ضد آفتاب محافظت می کنید، حتما باید از محصولی برای محافظت از لب های خود استفاده کنید. اگر شما نیز به دنبال محصولی در فروشگاه زیبایی هستید، یک بالم لب ضد آفتاب برای لب بخرید و قبل از بیرون رفتن از آن استفاده کنید..

 بالم لب حجم دهنده

با استقبال بی نظیر مردم از بالم لب و برق لب، شرکت های مختلفی این محصول را در طرح ها و مدل های مختلف ساخته اند که بالم لب یکی از نمونه های بارز آن در بازار است. این محصول لب های شما را پرتر نشان می دهد و برای کسانی که لب های حجیم و بدون تزریق ژل را دوست دارند گزینه مناسبی است.

بالم لب های اصل و مرغوب

همانطور که از نام آنها پیداست، بالم لب های ارگانیک با مواد طبیعی ساخته می شوند. این مواد طبیعی ممکن است شامل موم زنبور عسل، ویتامینc ، ویتامینA، کره کاکائو و… باشد. جالب اینجاست که در بیشتر موارد این مدل از بالم لب هیچ عارضه و حساسیتی ایجاد نمی کند.

بالم لب با خاصیت دارویی

شاید پزشکان و متخصصان پوست برای رفع مشکل پوست لب شما بالم لب را تجویز کنند که در این صورت بهتر است طبق تجویز آنها استفاده شود.در بیشتر موارد، متخصصان پوست توصیه می کنند که از بالم لب دارویی فقط در صبح بعد از خوردن یا نوشیدن و عصر قبل از رفتن به رختخواب استفاده کنید.

خرید رژ لب
خرید رژ لب

فواید بالم لب برای جذاب ترشدن لب ها

 

خاصیت براق کننده و حجم دهنده لب بالم

یکی از مزایای بالم لب آن این است که با آبرسانی به لب ها، آنها را صاف و حجیم می کند. به عبارت دیگر، بالم لب ها با ایجاد یک توهم بصری از طریق لایه براقی که روی لب ها قرار می دهد، لب ها را پرتر نشان می دهد. به طور کلی می توان گفت که استفاده از بالم لب زیبایی لب ها را دو چندان می کند..

خواص محافظتی لب

زمانی که می خوابیم، پوست روی لب ها مانند پوست سایر قسمت های بدن شروع به بازسازی می کند و در نتیجه سموم را از بین می برد و سلول های جدیدی تولید می کند. این فرآیند باعث می شود که لب ها یک شبه رطوبت خود را از دست بدهند..

خاصیت با مواد مغذی

بالم لب حاوی مقادیر قابل توجهی ویتامین و مواد مغذی مورد نیاز لب است. علاوه بر این، ترکیبات آنتی اکسیدانی موجود در بالم لب به ترمیم پوست لب های خشک و ترک خورده کمک می کند. پس بهتر است قبل از خرید بالم لب و خرید رژلب از خواص تغذیه ای آن مطمئن شوید.

رژ لب مایع براق دبالم Plump Your Pucker Lip Gloss
رژ لب مایع براق دبالم Plump Your Pucker Lip Gloss

خواصی مانند نرم کنندگی بالا برای لب ها

یکی از مشکلاتی که افراد مبتلا به خشکی لب با آن مواجه هستند این است که خشکی لب ها باعث ناخوشایند به نظر رسیدن لب ها می شود و گاهی اوقات باعث ترک خوردن لب ها و خونریزی لب ها می شود.این مشکل معمولا در فصول سرد سال مانند پاییز و زمستان تشدید می شود و برای رفع آن باید به طور مداوم از مرطوب کننده یا بالم لب مخصوص استفاده کرد.

خاصیت رنگ دهی به لب ها

بالم لب در دو دسته رنگی و بی رنگ تولید می شود و بالم های رنگی طیف رنگی بسیار نرم، جذاب و شیکی را به لب ها می بخشد. استفاده از بالم لب برای افرادی که آرایش نرم و طبیعی را دوست دارند بسیار خوب است.

خاصیت تسکین دهنده به لب های زخم

هنگامی که لب ها بیش از حد خشک می شوند، پوسته پوسته می شوند و گاهی اوقات درد و ملتهب می شوند. یکی از فواید دیگر بالم لب این است که در صورت خشک شدن لب ها به طور مداوم از آن استفاده کنید، به راحتی خشکی را برمی گرداند و متعاقباً درد را تسکین می دهد. به طور کلی می توان گفت استفاده از بالم لب به قدری خوشایند و مفید است که برخی افراد به آن معتاد می شوند و همواره آن را یکی از مهم ترین محصولات درمانی و زیبایی می دانند.

زمان استفاده مناسب از بالم لب

اگر بخواهیم بگوییم بالم لب چیست، باید بگوییم که یکی از محصولات آرایشی و مراقبت از لب است که در دنیای مدرن امروزی به آن رسیده ایم و در واقع کمتر کسی به اهمیت آن در زندگی روزمره فکر می کند.در واقع زمان استفاده از بالم لب باید منظم باشد و این محصول را در برنامه مراقبت از پوست خود قرار دهید تا از خشک شدن لب های خود جلوگیری کنید. محصولات پوست و زیبایی معمولا برای جلوگیری از بسیاری از مشکلات استفاده می شود و بالم لب نیز همین خاصیت را دارد.

مراقب های لازم برای استفاده از بالم لب

به همین دلیل بهتر است قبل از خواب به همراه سایر محصولات پوستی خود از بالم لب به لب های خود بمالید تا بیشترین بهره را از این محصول ببرید. با این حال، مراقب محصولات حاوی منتول، اسید سالیسیلیک، سینامیک آلدئید یا نعناع باشید. این افزودنی ها پس از استفاده مکرر لب ها را خشک می کنند.

بهترین ایده برای استفاده از بالم لب این است که از آن یک روز در میان استفاده کنید، اما بدانید چه زمانی باید آن را انجام دهید. بلافاصله قبل از خوردن یا آشامیدن از آن استفاده نکنید، در غیر این صورت تا پایان وعده غذایی یا میان وعده، تمام بالم لب را خورده اید و اثری از آن روی لب های شما باقی نمی ماند. بعد از غذا بخصوص در ماه های سرد سال از آن استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *