لیست قیمت بهترین ضد افتاب ها

بهترین ضد افتاب ها

اطمینان از ایمنی ضدآفتاب ها و اثربخشی آنها در پیشگیری از سرطان پوست: چالش ها و مناقشات برای پزشکان، فرمولاتورها و تنظیم کننده ها

وقتی مردم به محافظت در برابر آفتاب یا پیشگیری از سرطان پوست فکر می کنند، کرم های ضد آفتاب به راحتی به ذهنشان خطور می کند. اثربخشی ضد آفتاب در داخل بدن با توانایی جلوگیری از اریتم پوست آزمایش می‌شود، اما روش‌های آزمایش در بازارهای مختلف متفاوت است و بسیاری از ضدآفتاب‌ها نمی‌توانند به ادعای خود دست پیدا کنند. در این مقاله مکانیسم اثر ضد آفتاب، فاکتور محافظت از خورشید (SPF)، نگرانی‌های ایمنی و چالش‌های تنظیم‌کننده‌ها مورد بحث قرار می‌گیرد. بسیاری از ضدآفتاب‌هایی که از اریتم جلوگیری می‌کنند، محافظت کافی را ارائه نمی‌کنند، زیرا حاوی عوامل ضد التهابی هستند. برخی دیگر دارای ترکیباتی هستند که خطرات آنها به طور کامل ارزیابی نشده است. این مقاله علم ناقص پشت کرم‌های ضد آفتاب را بررسی می‌کند و به شکاف‌های دانش در مورد ایمنی، کارایی، دانش عمومی و درک اشاره می‌کند. مقررات بین کشورها متفاوت است و فقط بر سردرگمی می افزاید. برای پیشگیری واقعی از سرطان پوست، پزشکان، فرمول‌دهنده‌ها و تنظیم‌کننده‌ها باید برای تحقیق بیشتر و بهبود آموزش عمومی دور هم جمع شوند.

آیا کرم های ضد آفتاب واقعا در برابر سرطان پوست محافظت می کنند؟

فاکتور محافظت در برابر آفتاب (SPF) اندازه گیری است که در رتبه بندی کرم های ضد آفتاب استفاده می شود. به طور ساده در ادبیات رایج توضیح داده شده است که (در صورت استفاده صحیح) SPF 15 از هر 15 اشعه مضر فرابنفش (محافظت 93٪) یکی را وارد می کند، در حالی که SPF 30 یک در 30 (محافظت 97٪) و SPF 50 یک اشعه را وارد می کند. در 50 اشعه ماوراء بنفش (محافظت 98٪) در تلاش برای آموزش عموم مردم که تفاوت بین SPF 30 و 50 حداقل است. از نظر علمی، فاکتور محافظت از آفتاب به عنوان نسبت کمترین مقدار انرژی ماوراء بنفش مورد نیاز برای ایجاد حداقل اریتم روی پوست محافظت شده توسط کرم ضد آفتاب به مقدار انرژی لازم برای تولید همان اریتم روی پوست محافظت نشده، یعنی حداقل دوز اریتم (تعریف می‌شود)

لیست قیمت ضد افتاب های وبسایت بای همراز
ضد آفتاب لاروش پوزای انتی شاین رنگی 520 هزار تومان
ضد آفتاب لاروش پوزای انتی شاین بی رنگ 520 هزار تومان
ضد آفتاب لاروش پوزای فلوئید رنگی 498 هزار تومان
ضد آفتاب لاروش پوزای فلوئید بی رنگ 498 هزار تومان
مرطوب کننده و ضد آفتاب سیمپل 210هزار تومان
ضد آفتاب سلنس بی رنگ فلوئید 310 هزار تومان
ضد آفتاب ژایا بی رنگ 245 هزار تومان
ضد آفتاب و مرطوب کننده نوتروژینا 275 هزار تومان
اسپری ضد آفتاب سلنس 320 هزار تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *