بهترین شامپو و نرم کننده برای نوع موهای شما

بهترین شامپو و نرم کننده برای نوع موهای شما
خانه » بهترین شامپو و نرم کننده برای نوع موهای شما

مهم نیست که چگونه به آن حالت دهید، ظاهر سالم موهایتان در حمام شروع می شود. فرمولاسیون شامپو مو و نرم کننده مناسب برای نوع موی  شما کمک می کند تا از بافت طبیعی موهای شما نهایت استفاده را ببرید. از رنگ آمیزی شده و مجعد گرفته تا خشک و کدر (و همه چیز در این بین)، در اینجا لیستی از بهترین شامپوها و نرم کننده ها برای اسان تر کردن انتخاب شما  اماده کردیم.

موهای خشک یا آسیب دیده

شامپو

اول از همه، اگر موهای خشک یا آسیب دیده دارید از شامپو های شفاف پرهیز کنید – آنها آبرسانی غنی را که تارهای شما به شدت به آن نیاز دارند را تامین نمی کنند! به دنبال شامپوهای غنی باشید که حاوی ترکیبات فوق العاده نرم کننده کراتین و روغن کاملینا هستند تا قفل هایی صاف، براق و محافظت شده داشته باشند.

حالت دهنده

از یک نرم کننده مرطوب کننده از ریشه تا نوک، با تمرکز بر قسمت میانی و انتهای خود استفاده کنید (پوست سر باید کمترین مقدار از محصول را دریافت کند). به دنبال نرم کننده هایی با موادی مانند پروتئین ها و مواد فعال گیاهی باشید که ساختار کراتینه موهای شما را ترمیم، تقویت می کند.

موهای نازک

شامپو

مراقب شامپو های ملایمی باشید که حاوی مواد غلیظ کننده مانند پانتنول و پلیمر های پیشرفته برای افزایش حجم هستند. مطمئن شوید که فرمول حاوی یکی از این عصاره ها است: دانه مورینگا، برگ کنگر فرنگی و ریشه طلایی. آنها به محافظت در برابر آسیب های محیطی کمک خواهند کرد.

حالت دهنده

از نرم‌کننده‌ های سنگینی که موها را سنگین می‌کنند دوری کنید – نرم‌کننده بیش از حد می‌تواند باعث شود تا موها چرب به نظر برسند. در عوض فرمول های سبک با عصاره های گیاهی را در شامپو ها پیدا کنید و از قسمت میانی تا انتها ی مو ها استفاده کنید.

موهای مجعد، موج دار یا ضخیم

شامپو

به دنبال شامپوهای غنی با عصاره های گیاهی مغذی و مواد ضد موخوره باشید. نیازی نیست هر روز موهای خود را بشویید، بنابراین یک یا دو روز از آن صرف نظر کنید تا روغن های طبیعی روی پوست سرتان بتوانند جادویی خود را انجام دهند.

حالت دهنده

موهای مجعد، موج دار یا ضخیم با نرم کننده هایی که حاوی روغن های طبیعی و عصاره های گیاهی هستند، بهترین کار را خواهند داشت که به ظرافت رشته ها ی مو ها  را می پوشانند و موخوره را کاهش می دهند. موادی مانند فندق  و گزنه، سطح هیدراتاسیون موهای شما را متعادل می کند.

موهای زبر

شامپو

برای خشک ترین انواع مو، بهتر است از شامپو های فوق العاده مرطوب کننده و کرمی برای تارهای تشنه خود استفاده کنید. روغن آووکادو و عصاره آلکنگی رطوبت را محفوظ می‌دارند، رشته‌ها را صاف می‌کنند و در برابر آسیب محافظت می‌کنند، قابلیت کنترل و نرمی را افزایش می‌دهند.

حالت دهنده

از آنجایی که این نوع مو می تواند به شدت خشک شود، به یک نرم کننده فوق العاده مرطوب کننده نیاز دارید. نرم‌کننده‌های عمیق که حاوی روغن‌های ضروری، عصاره‌های کنترل کننده موخوره و موم زنبور عسل مرطوب‌کننده هستند، موهای شما را هیدراته می‌کنند و موهای شما سالم  را نگه می‌دارند.

موهای رنگ شده

شامپو

اگر موهای شما رنگ آمیزی شده است، به شامپویی نیاز دارید که تا حد امکان شاداب به نظر برسد. از پاک‌کننده‌های ملایمی استفاده کنید که رنگ را از بین نبرند، و طوری آب‌بندی شوند که گویی یک لایه رویه مرطوب‌کننده برای رشته‌های صاف و سالم هستند.

حالت دهنده

از شامپوهای نگهدارنده رنگ با فرمول های بدون سولفات و پارابن برای جلوگیری از محو شدن، محافظت در برابر تغییر رنگ و حفظ رطوبت لازم استفاده کنید. به موادی مانند عصاره برنج و عصاره هیبیسکوس که به نرم شدن، مرطوب شدن و بازگرداندن درخشندگی کمک می کنند، توجه کنید.

مو های کدر

شامپو

اگر احساس می‌کنید که موهایتان  درخشش خود را از دست داده‌اند، ممکن است به میزان قابل توجهی برجستگی داشته باشید. مطمئن شوید که موهای خود را تقریباً یک یا دو بار در ماه شفاف کنید تا از اثرات کدر کننده چربی و انباشتگی محصول جلوگیری کنید. به سراغ شامپوهایی با کنستانتره ی مرکبات و اسید گلوتامیک بروید که با پاکسازی سموم اضافی و حالت دادن به موها، درخشندگی را باز می گرداند.

حالت دهنده

برای احیا و تقویت مو در برابر عوامل استرس زای محیطی از یک نرم کننده حاوی مواد تقویت کننده درخشش و پروتئین های حالت دهنده استفاده کنید. به موادی مانند آمینو اسیدهای ابریشم، پروتئین مروارید و عصاره دانه آفتابگردان توجه کنید که همگی به شما کمک می کنند تا رشته های براقی داشته باشید.

پیری مو

شامپو

موها با گذشت زمان ضعیف می شوند، بنابراین مطمئن شوید که به آرامی با یک فرمول غنی از آنتی اکسیدان برای تقویت و ضخیم شدن تارها، موهایتان را تمیز می کنید. با شامپوی بدون پارابن و سیلیکون حاوی عصاره زیتون تقویت‌کننده بشویید تا پوست سر را متعادل کند، مواد را تامین کند و ساختار موهای شما را تقویت کند.

حالت دهنده

گاهی اوقات تنها چیزی که مو های  شما نیاز دارند یک نرم کننده فوق العاده آبرسان برای بازگرداندن جوانی، درخشش و نرمی است. از فرمول‌های حاوی روغن‌های غنی مانند ماراکوجا و آرگان استفاده کنید که کوتیکول را می‌بندند، به کاهش انتهای شکاف کمک می‌کنند و از آسیب‌های فرابنفش ناشی از پیری مو محافظت می‌کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *